Live Chat suport Host.MD
Accesarea prin intermediul Microsoft Office Outlook 2010
Posted by Ciochina Veronica on 06 December 2016 03:32 PM

Pentru a configura Microsoft Office Outlook 2010:

1. Lansați Microsoft Office Outlook 2010.

2. Faceți clic pe Fișier (File) > Setări cont (Info) > Adăugare Cont (Add Account).

3. Faceţi clic pentru a bifa caseta de selectare Configurarea manuală a setărilor serverului sau tipurile suplimentare de servere. Faceţi clic pe Următorul (Next).

 
4. Selectați opțiunea Poștă electronică Internet (Internet E-mail) și faceți clic pe Următorul (Next).
 

5. Specificați următoarele:

  • Numele dumneavoastră.
  • Adresa de email.
  • Tipul contului. Dacă doriți să păstrați copii ale mesajelor pe server, selectați opțiunea IMAP. Dacă nu doriți să păstrați mesajele pe server, selectați opțiunea POP3. Selectarea IMAP va permite, de asemenea, instruirea filtrului spam SpamAssassin pentru mesajele primite, dacă SpamAssassin este activat pe server.
  • Serverul de primire. Tastați numele de domeniu. De exemplu, example.com.
  • Serverul de expediere (SMTP). Tastați numele de domeniu. De exemplu, example.com.
  • Nume de utilizator. Se specifică adresa de e-mail completă. Exemplu: host@example.com.
  • Parola. Cel mai probabil, această parolă coincide cu parola pe care o utilizați pentru a vă conecta în Plesk.
  • Autentificare prin parolă securizată (SPA). Nu selectați această opțiune.

6. Faceți clic pe Mai multe setări (More Settings), deschideți fila Server de expediere și bifați Serverul meu (SMTP) necesită autentificare.

7. Faceți clic pe Următorul (Next).

8. Faceți clic pe Terminare (Finish).

 

(0 vote(s))
Helpful
Not helpful

Comments (0)
Post a new comment
 
 
Full Name:
Email:
Comments: